close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

המדריך לבחירת צימר לחופשה מושלמת

מערכת שורשכב תמוז, תשפא02/07/2021

בואו ללמוד איך לבחור צימר שישדרג את החופשה שלכם מקצה לקצה

תגיות:
צילום: canva
מעוניינים לצאת לחופשה מהנה בצימר מפנק, אבל לא יודעים איך לבחור את הצימר שהכי יתאים עבורכם? אתם לא לבד. עשרות, אם לא מאות אלפי רווקים צעירים ומשפחות בישראל, מחפשים מדי קיץ או חורף
צילום: canva
צימרים, כדי לחגוג מאורע כמו יום הולדת או כחלק מיציאה לחופשה משפחתית מפנקת, ומוצאים עצמם אובדי עצות בשל מגוון הצימרים הרחב.

איך לבחור צימר לחופשה מושלמת?
אז איך תוכלו לבחור את הצימר שהכי מתאים לכם? הנה 5 שיקולים שעליכם לקחת בחשבון:

1. מיקום הצימר
למקום הצימר יש השפעה לא קטנה על מידת הכדאיות שלכם לבחור בו. למשל, אם אתם מחפשים צימר כמה שיותר קרוב אליכם, ואתם מאילת, אז אתם לא תבחרו בצימר שנמצא בים המלח, אלא אולי בצימר שנמצא בבאר שבע או במקום אחר בדרום הארץ.

2. עלות הצימר
גם עלות הלינה בצימר ללילה, היא פרמטר שחשוב מאוד לבחון אותו כשאתם בוחרים צימר לחופשה שלכם. וזאת שכן התקציב שלנו אינו בלתי מוגבל, והחופשה שלכם וודאי תכלול הוצאות נוספות, על דברים כמו אוכל או אטרקציות. ולכן לא כדאי לכם להתפזר יותר מדי או לבחור בצימר שתתקשו לעמוד בהוצאות עליו.

3. הנוף באזור
לרוב האנשים, חשוב מאוד הנוף באזור של הצימר שבו הם בוחרים לחופשה שלהם. וזאת שכן בדרך כלל נרצה לצאת לצימר באזור שמרוחק מביתנו, פחות עירוני, וירוק יותר. הרי ברור שיהיה לכם הרבה יותר כיף להעביר את החופשה שלכם במקום עם נוף פסטורלי משגע, שאי אפשר להפסיק להצטלם בו, להסתכל עליו וליהנות ממנו. ולכן, כשאתם בוחרים צימר לחופשה שלכם, הסתכלו בתמונות ובדקו איזה נוף יש באזור, והתייחסו לכך בעת בחירת הצימר.

4. האטרקציות האחרות ליד הצימר
חוץ ממיקום הצימר ומרחקו ממקום המגורים שלכם, מעלות השינה ללילה בצימר, ומהנוף באזור שלו – כדאי לכם לבדוק גם איזה אטרקציות יש באזור. הרי בסופו של הדבר, הצימר הוא בעצם מקום לינה או בית, ואמנם הוא יכול להיות אטרקציה בפני עצמו, אבל מהר מאוד גם הסלון וחדר השינה של הצימר כבר ישעממו אתכם, ובטח שאת הילדים. ולכן, העדיפו לבחור בצימר שיש באזור שלו גם עוד כל מיני אטרקציות שמעניינות אתכם ומתאימות לכם.

5. ערך מוסף ביישוב בו נמצא הצימר
סיבה נוספת לבחור בצימר כלשהו יכולה להיות הערך המוסף שהוא מציע. למשל, יש צימרים הנמצאים בצמוד לפארק מים, כמו הצימרים של נחשונית, המתאימים במיוחד למשפחות. ויש צימרים הממוקמים בקרבת מושב שדמורת דבורה בה נמצא מרכז המבקרים 'דבורת תבור', המאפשר לכם ולילדים לצפות בחיי הדבורים ובתהליך ייצור הדבש מקרוב. בנוסף, תוכלו לבחור בצימר ביישוב ייחודי ויוצא דופן, כמו צימר בכליל - הכפר האקולוגי הראשון בישראל, שהתושבים שלו מתקיימים מאנרגיה סולארית ומגידולים אורגניים.

רוצים למצוא את הצימר שהכי מתאים לכם? אם כן, אז כדאי שתחפשו את הצימר לחופשה שלכם, רק דרך אתר צימר-טופ, בו תמצאו את מאגר הצימרים הגדול בישראל, ואת ההצעות המשתלמות והשוות ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה